2012年10月24日星期三

工作趣事

最近有很多特別的患者來到我的病房.
例如精神病患者, 監犯..

嘻嘻. 我不是在精神病房工作, 我的病房只是ADMISSION WARD.
不過由於醫院地理位置, 收的病人千奇百怪.

有一日..

50多歲男病人 (好心人士) 在我幫別的病人量血壓時問我:::: 姑娘, 你結左婚未呀?
我: 未呀, 做咩呀? 有介紹呀?
病: 係呀
我: 邊個呀?
病: 我咪係好介紹囉
我: (我咁快要進攻呀叔既MARKET?!) 係咩, 你有幾好先?
病: 我有600呎大屋..我好有錢架..
我: 600呎邊夠我住呀? ....


量完血壓就快快趣去做事
得啖笑. 哈哈.

另一日..

幫一個20多歲男病人洗傷口時, 他問我::::: 姑娘, 你幫我睇下我有幾多粒睪丸?
我: (?) 下? 你本來應該有幾多粒?
病: (長篇大論...) 我本來有9粒..4粒係真既, 5粒係假既, 係大陸醫生幫我裝上去..
我: 咁恐怖..
病: 你幫我睇下淨番幾多粒? 我屙左好多粒出黎, 黑色果D你唔使理佢..
我: (滴汗) 正常人係2粒...

我不明白為什麼他要強調有幾多粒睪丸囉!!!!!
我有一刻以為他講真的!!!!! (太天真了)

沒有留言:

發佈留言