2013年1月7日星期一

護士INTERVIEW問題 (三)

不好意思! 遲到了!!!!
繼續上集
是更難的題目呢!

Situational:


  • 如果有個太太投訴你照顧得個BB 唔好, 你會點做??
  • In paedi,有個曾抽筋既小朋友入黎,你會點allocate佢同佢抽筋你會點做?
  • 如果你掉左去一個好忙既ward, 你果個mentor又唔得閒教你,無人得閒理你,有野你唔識你會點?
  • A&E: 如果有人等得太久向你投訴, 你會點處理?
  • Pt 神智唔清醒,整走左自己條chest drain,你會點做??用咩野cover個洞?
  • 對遺失USB 的建議
  • 如果有個HCA 通知你, 有個阿婆會廁所跌倒, 你會點做?咁你以後會否因為怕阿婆跌倒, 無論什麼情況都不讓她落床?你對restrain 的睇法
  • AIRS
  • 請講出最近發生了甚麼醫療事故? 就上述事故, 你認為點樣可以預防?
  • 最近有幾單錯藥事件, 邊單你最有深刻印象? 點防止派錯藥事件發生(中文)
  • 這些新聞對護士和市民有乜野影響?

2 則留言:

  1. 你好 我想問下我只係ce考過bio 有個asso degree (唔係health-related) ,我想apply HA RN,但D問題好似for有nursing底既人答,我想問我係咪唔報得HA RN架?

    回覆刪除
  2. 你好
    這些問題不是進school of nursing 的interview所問的
    這些問題是給 已經讀了護理系/有護士牌照的interview

    如果你是讀了asso degree而想apply HA的school of nursing
    是不會問以上的問題的

    回覆刪除