2013年10月21日星期一

我的新同事系列 (一) part time同事

話說小妹經常性地有很多新同事...
(可想而知我的病房有幾好做......")

新同事包括
- 新同學!
- fresh graduate
- rotate來的同事
- part time 同事

統統都是高危同事.
其中...又以part time同事最教我哭笑不得!

(一) 貓鬚事件
小妹一臉天真地問:「新同事, 請問你之前做過什麼SPECIALTY啊?」
新同事:「我...我乜野SPECIALTY都做過!!」
「咁即係medical定surgical啊?」
「都做過下啦.....」
「哦....」
「咁你幫我將伯伯的100% O2 MASK換做nasal cannula吧!」
「無問題!」

五分鐘後....

新同事依舊企在伯伯床邊,似乎舞唔掂條nasal cannula..
「新同事,係咪需要幫手啊?等我睇睇!!!!」
「啊...太耐無戴...」
「哦..得! 無問題! 我同你搞掂佢!」

謎之聲: 原來呢位新RN同事先前做了幾十年OPD! 連nasal cannula正確戴法也不懂!!!!!

(二) IVF唔落事件
「新同事,過完床麻煩你幫我較一較drip rate!」
「無問題!」

五分鐘後...

「小妹姑娘,條水唔落喎!!」
「咁....咁咁...咁你flush 下佢啦!你O唔OK?」 (謎之聲: 咁都唔識?!)
「OK!」

三分鐘後...
「小妹姑娘,都係唔落喎....」
「得,等我睇睇!!」

小妹拿了枝NS FLUSH去嘗試......
落到好似黑雨咁快喎!!!!!!!

(三) BUBBLE事件

新同事無聊巡WARD中,剛好見到小妹經過..
「小妹姑娘! IVF TUBING內有BUBBLE啊!」
看看..喔, 原來有一粒直徑2MM的bubble
新同事,都60幾歲, 你還真好眼力!

還是果句: 「得! 我搞掂佢!」

沒有留言:

發佈留言