2013年8月13日星期二

二朗腿伯伯

有位伯伯, 是個老頑固
老是喊要出院, 又常常講粗話
那天, septic shock, BP上壓只有6x~70mmHg左右 (正常~100-120)
精神很差, 什麼聲音都沒發出來, 卻還撓起二朗腿..
我們馬上打電話給老婆, 叫她快點來, 伯伯情況真不樂觀
結果是
老婆幾個鐘都還沒來到!!!!!!!!!!!!
血壓偏低的他..依舊撓起招牌二朗腿, 也沒說掛念老婆

第二天
情況好轉一點.
馬上生龍活虎
好像不知道自己曾經半隻腳踏入鬼門關般
撓起招牌二朗腿,
每逢見到女的, 就用他地道的京腔大喊: 「小妹, 給我換尿片!」
男的,就大喊: 「小伙子,我要回家拉!」
如果我們稍稍敷衍了事,他就嘰哩瓜拉的用京式普通話狂罵髒話! (但我們一個字都聽不明白......)

總之, 只要能聽到他亂喊, 亂罵, 撓起招牌二朗腿
他就應該很健康..我們很放心. 但偏偏又覺得好煩.....

到底他嗌好, 定唔嗌好呀!?!



2 則留言:

  1. 護士姐姐nice to meet you!!!:)
    加油阿!!!!!!!!!!^^

    我會係下年apply ha en course,
    希望做到護士喇!!!!!
    我係今年dse畢業生, 今年諗住進修自己讀st.john嘅班,
    希望自己份cv靚d, 睇住你個blog我覺得增加左自己份heart!!!

    btw, 多謝你用心對病人阿!!!一齊加油!!!!!!:)

    回覆刪除
  2. ^^ 多謝您
    大家一齊努力啊!

    回覆刪除