2013年8月20日星期二

護士人工 (二)


2013/04 開始
新RN為POINT 15
2013/08 BACK PAY

8 則留言:

  1. 曾經聽過一個故事,
    故事的女主人係一個dse畢業生,
    佢想入養和做護士,
    好喇當我同其他人聽到都覺得佢都識諗,
    入好pay醫院做又可以實現理想,
    但係後尾聽返小道消息,
    佢想入係因為想識到有錢人etc...

    而加真係乜人都有,
    無heart就想醫護人員...
    真係好無志氣!!!!!!!!

    回覆刪除
  2. 師姐您好! 我係澳洲讀nursing就黎grad 打算返黎考試!

    最近我搵到你呢個blog 令我對hk 既system 了解多左:)

    想請問你對個考試有冇咩分享呢? 因為HA 個官網passing rate 低得可憐..
    thank you

    Davis

    回覆刪除
  3. juswanaleave
    我相信她抱著這心態做護士不會做得長久和開心..
    人各有志, 富貴命生成.
    其實做公立醫院, 都有不少有錢人啦!
    香港根本周街都是有錢人!!!


    Davis D
    我對這個考試完全沒有認知.....
    總而言之, 在急症醫院做的我! 從未見過海外護士啦!
    (只有大陸來參觀的護師)

    反而我想請問您, 香港到澳洲當護士的考試, 程序是怎麼樣的呢? 謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 詳細我唔太清楚, 但最主要既係ielts 要有4個7 同幾年經驗
      不過e+個政府係咁cut budget 好多本地既new grad 都搵唔到野做
      c姐, 你想黎澳洲發展? 呢到係比較輕鬆既:)

      刪除
    2. 我都有看過大約要求.
      不知道除了硬性規定的要求外, 有沒有更多OBSTACLES.
      例如: 難搵工嗎, 難搵地方住嗎, 薪金能維持生活水平嗎,,之類

      但我親見移民局對護士的需求依舊蠻大的..也沒有說要CUT掉NURSE AS一個PROFESSIONAL SKILLS FOR IMMIGRATION啊?

      刪除
  4. 師姐你地搵工機會會比我地好, 因為experienced nurses 係有市場既係澳洲. 係我地呢d new grad+ international student= last priority 囉. 醫院都冇咁多錢請我地因為政府唔比錢. 仲有好多有經驗既nurse 食肥雞餐..咁就有多d錢請new grad. 之前從來都冇試過會咁. anyway 我講緊以上既野係base on queensland. 其他state 唔知啦. 可能會好d :) 多口問句. 點解想黎做既? 一黎system 完全唔同難適應 二黎係到做2等/ 3等公民! 不過都有好處既! 1) patient ratio = 1:4 輕鬆好多 2) 人工係算高. 要買車買樓唔係問題, 搵地位住好易姐, 周圍都係華人!! 3) nurse 既social status 係aus 係好高下的. 絕大部份patient/ family 係好respect 同trust 你! h我實習咁耐都未聽講有patient complain nurse.

    好啦, 到我問問題啦! hahaha 我好好奇香港既輪更制係點? 我成日講話追更好辛苦 P-> A - >N ? 其實係有幾辛苦?? 醫院咪有宿舍可以訓既? 免費? 師姐你多唔多會訓個到? 小弟係好難訓得著個d人黎.. 到時我係咪會好辛苦..
    仲有你地交更係點交? 我地交更=handover, 係咪同哂中文? youtube 搵唔到example :(

    sorry 打到有d 多字hahaha

    回覆刪除
  5. 多謝你的分享. 其實SYSTEM如何不同法?
    我猜大概都是行primary nurse 制度吧? 至於其他culture, 即使在香港不同醫院, 文化都不同啦!
    2等公民, 都是預計之中, 在蝗蟲群集的香港, 我又何嘗不是做2等公民..

    輪更制可REFER到我以前的POST
    http://workinha.blogspot.hk/2012/08/blog-post.html
    我們會有輪班房睡覺的, 免費
    但可惜我工作的醫院睡房環境極差.
    不過當你累的話, 有蚤咬你都訓得著

    交更=HANDOVER
    一樣的
    交CASE, 由頭讀到落尾! 哈哈

    回覆刪除