2014年6月21日星期六

小人國4 職場卸膊操




初出茅蘆社會經驗很少的小護..
看了W創作社的小人國4後
實在有莫大的共鳴




 低層篇
「我都係照你意思去做!」
「上一手同事都係咁講」
「我真係唔覺得我錯囉」

 中層篇
「呢單野唔係我跟開」
「你咁樣我好難做架喎」
「我唔想俾人話我越權囉」





高層篇
「今次我真係愛莫能助」
「我無印象我有咁講過」
「你諗下你適唔適合呢份工」


在職場上,
人人自危, 為求自保, 可憐的JUNIOR是被犧牲的一群, 是揹黑鍋的一群
明明是SENIOR教你去做, 如果你自己不知道有第2個選擇,
往往照著去做, 被人說做錯了, SENIOR也是無需負任何責任
就算你講一句: 「我都係照你意思去做」
SENIOR只會講一句:「我無印象我有咁講過..」又或者是「今次我真係愛莫能助」
難不成她們會救妳? 會幫妳嗎?
難聽點, 如果她們「幫」你, 「救」你, 都只是不想寫報告搞大件事麻煩她上司
也是自保的一種罷.

奉勸初出茅廬的各位同學,
即使你在PLACEMENT - 也不要跟STAFF交心,

特別是老奸巨滑的SENIOR們。

否則,
後果自負。

沒有留言:

發佈留言