2014年6月14日星期六

愛我請留言

看見大家都會在HANGOUT問小妹問題..
其實小妹不是太懂用HANGOUT!
所以可能會MISS了你的問題喔!
所以請大家在BLOG中留言~反而小妹還比較容易看到!!

謝謝~~

6 則留言:

  1. 你好!
    我將會讀護士課程。想了解多D護士工作。多多指教 ^_^

    回覆刪除
  2. 你好呀!我係一個中學生。睇你個blog令我知更多護士工作,多謝你打咁多篇blog=]
    我想問公開大學又或理工大學既學士課程好唔好?實習既時候邊個學生會表現比較好?
    Ps.要加油呀!

    回覆刪除
  3. hello~我都是想大家不要入錯行, 對護士工作了解多一些~

    我覺得公開大學比較商業化一點, 理工大學學得比較實際一些.
    實習時其實間間都有「騎尼」人.
    以前我覺得POLY好一點, 現在可能太多尖子入去, 只會讀書, 不會做人處世.
    反而OU同學知道自己要珍惜一切機會, 態度好一點.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁中文大學同香港大學 nursing program又如何?

      刪除
  4. cu paper work 多, EXAM較注重寫作..如果你英文很好的話, 又很喜歡寫東西和唸書就到CU去吧..
    HKU 除名氣外, PROGRAM 比較輕鬆...

    回覆刪除